Підприємцям Володимира розповіли про популяризацію туристичного логотипу міста

Підприємцям Володимира розповіли про популяризацію туристичного логотипу міста
Підприємцям Володимира розповіли про популяризацію туристичного логотипу міста

У Володимирі відбувся діалоговий захід «Підприємці та лого міста: взаємопопуляризація».
Зустріч проходила 10 квітня у приміщенні Молодіжного центру міста. Організував захід «Бізнес-Центр». Про це пишуть на сторінці міськради.
«Оскільки побудова бренду громади можлива лише у синергії влади-громади-бізнесу, саме тому Володимирський фонд підтримки підприємництва «Бізнес-Центр», проаналізував можливості розвитку бізнесу у громаді та виступив організатором зустрічі з підприємцями на тему використання ними туристичного логотипу міста», – йдеться в дописі.
Відділ міжнародної діяльності і туризму запросив до виступу на заході трьох спікерів, які мають досвід у розробці та впровадженні стратегій розвитку туризму саме у колаборації з бізнесами.
Представник Державної агенції розвитку туризму Ігор Чава розповів про досвід Дрогобича, Борислава та приклади Черкаської області. Він долучився до зустрічі онлайн та навів конкретні приклади, коли місцевий бізнес робить заходи, які вигідні усім учасникам процесу формування туристичної привабливості.
Про конкретні вигоди для підприємців від створення туристичних продуктів та від залучення до співпраці з туристично-інформаційним центром розповів консультант з питань туризму Волинської обласної ради Стас Ольшевський.
«Присутні підприємці значно оживились саме від обговорення теми з аналізом цифр про кількість туристів нашого регіону і їхніх запитів. Також консультант розповів про імплементацію бренду «Волинь унікальна» і бізнеси Волині, які доєднались до його популяризації», – Пишуть на сторінці міськради.
Про використання туристичного логотипу міста – де його взяти, що з ним можна робити, як взаємодіяти з туристично-інформаційним центром для реалізації своєї брендованої продукції розповіла директорка Туристично-інформаційного центру міста Ірина Ковальчук.
У ході зустрічі підприємців заохочували до того, щоб вони ставали амбасадорами бренду – першими у своїй ніші використовували лого громади, створювали туристичні «магніти», виготовляли сувенірку тощо.
Бізнеси, які почнуть працювати з туристичним логотипом, будуть нанесені на мапу на сайті «ТІЦ Володимир – Туристично-інформаційний центр» для промоції та, відповідно, їх рекомендуватимуть гостям громади.
Довідково: туристичний логотип перебуває у вільному доступі на сайті Володимирської міської ради у розділі Місто – Символіка міста – опція «Завантажити».
Логотип не можна перефарбовувати в інші кольори, що відмінні від затверджених, та деформувати розтягуванням.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: